John do iHNED.cz, Seznam.cz zvažuje deník (shrnutí)

Nekomentované odkazy za poslední (víceméně) týden. Máte-li další tipy na články o české online žurnalistice, uvítám je v komentářích.

– „Zákazníci O2 mají MMSky iDNESu během února zdarma“:http://info.idnes.cz/wireless/mms/mms-zpravy-dne.html. idnes.cz
– „iHNed.cz spouští videopřenosy“:http://www.aust.cz/2008-01-24/ihnedcz-spousti-videoprenosy-prvni-se-svejnarem/ aust.cz
– „Šéfem iHNed.cz Zdeněk John z Aktuálně.cz“:http://www.aust.cz/2008-01-28/sefem-ihnedcz-john-z-aktualnecz-safr-reditelem-redakci/ aust.cz
– „Burda Communications převzali od Seznamu hrej.cz“:http://www.burdacomm.cz/?t=3&clanek=385 burdacomm.cz
– „Last.fm a budoucnost českých rádií“:http://www.istrategie.cz/scripts/detail.php?id=341252 istrategie.cz
– „Rozhlasovou hru PRYČ! si za měsíc stáhlo přes 3000 uživatelů“:http://www.ceskamedia.cz/article.html?id=225082. ceskamedia.cz
– „Jakou roli by měla hrát blogosféra v médiích?“:http://fokus.respekt.cz/Bloggeri-a-media.html?rw=yes&mf=1. respekt.cz. Poznámky z jedné debaty
– „Návštěvnost Stream.cz se po vstupu Seznamu zvýšila z říjnových 200.000 lidí na 1,28 milionu v prosinci“:http://www.ceskamedia.cz/article.html?id=225510. ceskamedia.cz
– „Deník.cz nabídne své zprávy dalším webům médiím“:http://www.tyden.cz/rubriky/media/denik-otevre-svuj-redakcni-system_42124.html tyden.cz (o redesignu webu zítra)
– „Davos 2008: Dva blogeři mezi světovou elitou“:http://extra.cz/blog/2008/02/davos-2008-dva-blogei-mezi-svtovou.html
– „Lukačovič: Sbíráme jen nízko visící ovoce.“:http://seznam.pr.sblog.cz/2008/01/28/335 seznam.cz (vyšlo v EURO, ale není jak linkovat). Citace od Iva Lukačoviče následuje:
> Pustili bychom se do seriózních novin, protože ty tu chybějí. Jak bychom je distribuovali, jestli nejdříve po internetu a pak teprve tiskem, nebo opačně, zatím nevím. Jediné, co vím, že to rozhodně nebude příští rok. Myslím, že přespříští rok ano. Přesněji řečeno, půjdeme do toho tehdy, až na to budeme mít manažersky čas a sílu. Zatím jsme na tom tak, jak říkají Angličané, že sbíráme jen nízko visící ovoce. S minimem nákladů generujeme maximum zisku. Roční nárůst se pohybuje mezi třiceti až čtyřiceti procenty.